Kā es varēšu saņemt un nodot ratiņus PICK UP BOX?
Klienti, kuri rezervācijas anketā saņemšanas/nodošanas punktu atzīmējuši šo opciju, tiek uzrunāti- rezervācija tiek apstiprināta un detaļas precizētas. Divas dienas pirms rezervācijas datuma, mēs sazināmies ar klientu jautājot pēc personas datiem, lai izveidotu līgumu un PNA. Ir iespēja līgumu parakstīt arī ar drošu elektronisku parakstu. Dienu pirms rezervācijas sūtam rekvizītus uz kuriem klients pārskaita drošības naudu un nomas naudu. Pēc maksājuma veikšanas, klientam sniedzam visu informāciju par to kā saņemt ratiņus no PICK UP BOX (informatīvs teksts, video materiāli). Sūtam arī pašu uzņemtas ratiņu lietošanas video pamācības. Arī dienu pirms dodamies uz PICK UP BOX, lai ievietotu ratiņus klienta skapītī. Rezervācijas dienā klients jebkurā ērtā laikā var izņemt ratiņus. Klients ierodas Dzirnieku ielā 24. Atrod sava skapīša numuru, ievada skapīša kodu un izņem ārā ratiņus. Ja līgums izveidots fiziski- tas tiek parakstīts saņemšanas brīdī un atstāts atpakaļ skapītī. Ratiņi tiek izņemti un skapītis aiztaisīts. Drošības dēļ, lūdzam klientiem uzņemt foto fiksācijas, ka tieši JŪS izņēmāt savus ratiņus, lai nerastos lieki pārpratumi (protams, ir arī novērošanas kameras).
Atpakaļ ratiņus nododam pēc ļoti līdzīga principa. Atrodam savu skapīti, ievadam kodiņu, ieliekam ratiņus skapī, veicam foto fiksāciju un parakstamies par nodošanu. 1-3 dienu laikā mēs ratiņus saņemam atpakaļ. Apskatamies vai tiem viss kārtībā un ja tā- atgriežam drošības naudiņu atpakaļ uz bankas kontu.
Paldies.
Ja ir kādi jautājumi, droši sazināties ar mums personīgi +371 25533943