RATU AIZSARDZĪBAS PLĀNS
Neskaitot Cybex Coya un Babyzen YOYO ratu modeļus, pārējos ceļojumu ratiņus jānodod pie lidmašīnas trapa. Ratiņi ir lielāki to gabarītu dēļ, tādēļ salona izmēram neatbilst. Šādos gadījumos bieži vien klienti satraucās par to, vai nomas laikā neradīsies kādi bojājumi vai citi neparedzēti zaudējumi. Tieši tādēļ mēs esam izstrādājuši ratiņu un citu nomas preču aizsardzības plānu, ko piedāvājam ikvienam mūsu klientam.
“Ratiņu aizsardzības plāna” Noteikumi un nosacījumi(piemērojami www.ratunoma.lv klientiem)
1. Vispārīgā informācija
1.1. “Ratiņu aizsardzības plāns” ir izvēles maksas papildpakalpojums, ko piedāvā SIA RATUNOMA;
1.2. Šis pakalpojums nav apdrošināšanas produkts un SIA RATUNOMA nav apdrošinātājs;
1.3. Aizsardzības plāns ir veidots, lai samazinātu klienta finansiālo atbildību par bērnu ratiņu bojājumiem vai zudumu nomas laikā, atbilstoši zemāk minētajiem noteikumiem.
2. Plāna veidi un segums
Basic plāns (€9.99 par vienu nomu) sedz:
- Nejaušus bojājumus, kas radušies klienta vainas dēļ (salūzušas detaļas, saplēsts audums, skrāpējumi);
- Ratiņu zādzību (tikai ar policijas protokolu).
Premium plāns (€14.99 par vienu nomu) sedz:
- Nejaušus bojājumus, kas radušies klienta vainas dēļ (salūzušas detaļas, saplēsts audums, skrāpējumi);
- Ratiņu zādzību (tikai ar policijas protokolu).
- Aksesuāru pazaudēšanu (lietus plēve, krūzītes turētājs, u.c.) līdz €50 vērtībā.
- Aviokompāniju radītus bojājumus (tikai ar aizpildītu aviokompānijas atlīdzības pieteikuma formu un atteikumu atlīdzināt zaudējumus).
3. Nav segts
- Rupjas nolaidības gadījumi (piemēram, atstāti ratiņi uz ielas vai citviet bez uzraudzības);
- Dabīgais nolietojums, kas rodas lietošanas gaitā;
- Zaudējumi, ja nav iesniegti nepieciešamie pierādījumi (foto, protokols u.c.);
- Pašrocīgi vai neatļauti remonti.
4. Seguma limiti
Maksimālais segums vienai nomai: līdz €400 par ratiņiem;
Aksesuāri: līdz €50 vērtībā (tikai Premium plānā).
5. Pakalpojuma izmantošanas kārtība
5.1. “Ratiņu aizsardzības plāns” jāizvēlas un jāpievieno rezervācijas brīdī. To nav iespējams pievienot pēc nomas uzsākšanas.
5.2. Maksa par aizsardzības plānu nav atgriežama, pat ja nomas laikā nekādi bojājumi vai zaudējumi nenotiek.
5.3. Zādzības gadījumā klientam obligāti jāiesniedz policijas protokols.
5.4. Aviokompāniju radīto bojājumu gadījumā klientam vispirms jāiesniedz atlīdzības pieprasījums aviokompānijai. Tikai tad, ja aviokompānija atsaka atlīdzību, aizsardzības plāns stājas spēkā. Mēs palīdzam sagatavot attiecīgo formu.
5.5. Klientam par bojājumu vai zādzību jāziņo 24 stundu laikā pēc notikuma, iesniedzot fotoattēlus vai paskaidrojumu.
6. Atlīdzību process
6.1. Klients iesniedz bojājuma vai zādzības ziņojumu ar fotogrāfijām vai policijas dokumentu;
6.2. SIA RATUNOMA izvērtē situāciju un sniedz atbildi 48 stundu laikā;
6.3. Ja pieteikums tiek apstiprināts, no klienta netiek iekasēta maksa par konkrētajiem bojājumiem vai zaudējumiem līdz noteiktajam seguma limitam.
7. Atbildība
7.1. Klients joprojām ir pilnībā atbildīgs gadījumos, ja tiek konstatēta rupja nolaidība vai tīša rīcība;
7.2. SIA RATUNOMA patur tiesības atteikt atlīdzību, ja klients nesniedz nepieciešamos pierādījumus vai pārkāpj šos noteikumus.
8. Nobeiguma noteikumi
8.1. Izvēloties “Ratiņu aizsardzības plānu”, klients apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un tiem piekrīt parakstoties nomas līguma slēgšanas brīdī.
8.2. SIA RATUNOMA patur tiesības mainīt šos noteikumus, par izmaiņām paziņojot mājaslapā www.ratunoma.lv